Büyükşehir’den kansere farkındalık çağrısı
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, 7 Nisan Dünya Sağlık Günü ve 1-7 Nisan Ulusal Kanser Haftası kapsamında kadın sağlığına yönelik farkındalık çalışmaları gerçekleştirildi. Anne Şehir Merkezleri’nde düzenlenen etkinliklerle kadınların hem fiziksel hem de ruhsal sağlığına dikkat çekildi.KADIN SAĞLIĞINA DAİR HER ŞEY KONUŞULDUKocaeli...
Haberi Oku